JRK Kladno – Planeta dinosaurů 3 – Neznámý svět

v režii společnosti JRK Kladno se s logem Hollywood Classic Entertainment ve středu 3. července 2013 má objevit zatím poslední díl dokumentárního seriálu z kolekce BBC, současně vysílaného na obrazovkách ČT, ke koupi bude Planeta dinosaurů 3 – Neznámý svět za 99,- Kč.

Televizní upoutávka praví:

Jeden z nejbizarnějších dinosaurů jury se jmenuje epidexipteryx. Je velký jako holub a všechno je na něm zvláštní – od délky předních končetin až po tvar zubů. Rovněž byl skvěle přizpůsobený životu na stromech, kam se mohl ukrýt.

V závěrečné části trilogie se budeme zabývat nezvyklými a výjimečnými druhy dinosaurů. Řada z nich byla objevena teprve nedávno. Některé dobyly nová prostředí. Jiné vyrostly do enormní velikosti. Seznámíme se s druhy na hranici mezi ptáky a dinosaury. Mnohé z nových nálezů zásadním způsobem změnily náš pohled na tato podivuhodná zvířata. Už víc než sto let jsou hlášeny významné objevy pozůstatků dinosaurů z Evropy a Severní Ameriky. V posledním desetiletí se ale pozornost vědců zaměřila i do jiných oblastí. A zvláště nálezy z Číny způsobily v poznání dinosaurů doslova revoluci. V posledních letech zde byly objeveny pozoruhodné fosilní pozůstatky

Na webu společnosti H.C.E: se lze dočíst:

Mnohé z nových nálezů zásadním způsobem změnily pohled na tato podivuhodná, často monstrózní zvířata. Už víc než sto let jsou hlášeny významné objevy pozůstatků dinosaurů z Evropy a Severní Ameriky. A nyní se přidaly revoluční objevy z Číny.

planeta_dinosauru_3_back