Lidové noviny – Planety 2. – Pevná zem

Zítra je opět úterý a tedy čas pro druhý disk z řady dokumentů BBC nazvané lapidárně Planety. Tato řada vychází jako příloha Lidových novin. Název druhého dílu zní Pevná zem. Cena 49,- Kč. Příběh průkopnických misí k našim sousedním světům.

Ve vesmíru kolem nás obíhá celá řada pevných těles. Podívejte se, v čem se liší Merkur, Venuše, Země a Mars. Každou z těchto planet lidé zkoumali již několikrát. Když první senzory a sondy pronikly vrstvou mraků, Venuše poprvé v lidské historii odhalila více než obvyklé první večerní či ranní paprsky. Mars lidstvo vždy facinoval a zájem o něj se ještě zvětšil poté, co NASA na jeho povrchu objevila systém "kanálů". Druhá kapitola zahrnuje ještě prohlídku několika měsíců vzdálenějších planet (Europa, Triton), které se co do velikosti vyrovnají planetám.

O dokumentu BBC – Planety

Lidové noviny a BBC uvádějí nový dokumentární seriál na DVD. Kupte si dokument Planety o dobývání a objevování vesmíru. Podívejte se na osm epizod, které odkrývají nové světy, ukazují minulost, přítomnost i dalekou budoucnost sluneční soustavy. Lidové noviny přinášejí dokument britské BBC natočený nejmodernější počítačovou technikou, s dosud neuveřejněnými archivními materiály a nejnovějšími poznatky vědců celého světa. Dokument Planety je nejobsáhlejší a nejpozoruhodnější zprávou o vesmírném výzkumu a objevech, jaké kdy lidé učinili.

Údaje o DVD:

Délka: 50 minut

Zvuk: Dolby Digital 2.0 anglicky, česky

Titulky: žádné