Jennifer Aniston propaguje minerálku

Účinkování v reklamě je z finančního hlediska dobrý kšeft a dají se tak rychle a s minimální námahou vydělat slušné peníze. Není tedy divu, že občas svodům komerce podlehne i některá z hvězd, o které bychom si mysleli, že to přece vůbec nemá zapotřebí. Naposled se do reklamy vrhla i herečka Jennifer Aniston, která se rozhodla, že bude propagovat balenou vodu.

Během letošního léta se její tvář stane tváří firmy SmartWater a bude propagovat její minerální vodu nejen v televizních reklamních spotech, ale také na billboardech po celé USA. Ostatně minerální voda SmartWater je zdravá, a zdravý životní styl je to, k čemu se Jennifer vždycky hlásila. Ať už to byla jóga, procházky po pláži nebo zdravá strava.

Docela zajímavou reklamu s Jennifer se podařilo již v minulosti natočit pro firmu Heineken. Ta je postavena na tezi, že muži milují víc své pivo než ženy. Aniston se snaží v supermarketu dosáhnout na nejvyšší polici regálu, kde jsou poslední dvě láhve s pivem Heineken (existuje i verze s plechovkami). Všimne si toho galantní mladík, Jennifer ho evidentně zaujmula. Jde k ní, a pro pivo se natáhne. Vypadá to, jako by chtěl využít příležistosti prokázat dívce službu a získat tak záminku k seznámení. Jennifer už natahuje ruku aby si lahve od mladíka vzala, ale ten se otočí a odchází i s lahvemi pryč. Pointa je v tom, že toto pivo je tak dobré, že mu každý dá přednost i před sympatickou krasavicí, jakou Jennifer bezesporu je.

Pivo sice možná není tak zdravé jako minerální vody, ale muži ho ocení jistě víc.