FilmX – Špína Londýna
S třetím DVD z edice FilmX už tak nějak končí legrace a přecházíme do vážnějších poloh. Už žádná komedie, ale drama s prvky thrilleru. Jde o film Špína Londýna, který nám zítra, 16. dubna 2009 ukáže odvrácenou tvář tohoto velkoměsta. Cena 99,- Kč.
FilmX – Producenti
Špidla Data Processing – Tajuplný ostrov
Ne, nejedná se o reedici oblíbeného francouzského seriálu na motivy románu Julese Verna, jak nám jej v minulém roce přinesl K&B. Jde o stejnojmennou hru od Špidla Data Processing. Tajuplný ostrov je tajemná hra plná zábavy. Pastva pro oči. Cena 49,- Kč. Vyjde ve čtvrtek 16. dubna 2009.
FilmX – Hledám Amy
Zítra 16. dubna 2009 je čtvrtek a s ním další trio DVD z edice FilmX. Jako první si vezmeme na paškál film na pomezí konverzační komedie, romantiky a zamyšlení o vztazích mezi muži a ženami Hledám Amy. Cena 99,- Kč. Komedie, která se nebojí říct, co cítí.
Urania – Tajemství šifrovací věže I.
Filmag válka dokument – Válečná mašinerie Američanů – Armáda
Filmag nám před časem zprostředkoval podrobný pohled na mašinerii nacistickou, od čtvrtka 16. dubna 2009 budeme mít možnost se seznámit s druhou stranou konfliktu, vyjde Válečná mašinerie Američanů – Armáda v ceně 45,- Kč. Opět půjde o 5 DVD, každé se 2 díly.
Codi – Bitva u Kurska – Operace Citadela
Společnost Codi oznámila, že edice Druhá světová válka bude mít 20 dílů a poslední o procesu v Norimberku vyjde koncem června. Nyní ale aktuálně ve čtvrtek 16. dubna 2009 je „teprve" na řadě díl s číslem 15, Bitva u Kurska za 49,- Kč. S touto bitvou jsme se již seznámit měli možnost i z jiných zdrojů.
Vapet vás baví – Já-tě-vidím.com
Vapet v ediční řadě Vás baví ve čtvrtek 16. dubna 2009 vydává dalšího zástupce žánru komedií s názvem Já-tě-vidím.com za 48,- Kč. Svět je posedlý internetem… Kousavá satira o nenasytnosti, slávě a rozvratu rodinných hodnot u těch, kteří jsou infikováni internetovým virem zvaným úspěch, i o soudobé posedlosti pořady typu reality show. Co myslíte – napodobuje život umění nebo je to naopak?
Blue Sky Film – Past na žraloka
Tuhle jsem tady uvažoval nad tím, jak úspěšné filmy vrství jedno pokračování za druhým. Podobným trendem je dolování z úspěchu nějakého tématu. Recyklace teenagerských komediií ve stylu Prci prci všelijakým kdo to chce taky jsme si užili dost. Nicméně příkladů by se našlo víc. Lidi chodí do kina na kreslené filmy? Líbí se jim barevnost korálového moře? Žralok v jedné z hlavních rolí se osvědčil? Možná podobnost čistě náhodné… Blue Sky Film ve čtvrtek 16. dubna 2009 za 49,- Kč snad potěší děti příběhem Past na žraloka.